söndag 28 november 2010

Adventkalendrar

Hej alla scrapvänner idag träffades vi hemma hos Annelie för att byta adventskalendrar, det var Caroline, Susanne och jag, Louise kunde inte komma på grund av snöoväder.
Alla hade gjort varsin fin kalender som vi sen lottade ut. Den här hade jag gjort den gick i vinrött och vitt och lite guld här och där.
Här är alla kalendrarna längst till vänster Gunnies, Louises,Susannes, Annelies o Carolins, alla var jättefina, jag fick Susannes, det ska bli kul att se vad som gömmer sej i lådorna, men man får ju bara öppna en varje dag. Ha det så bra alla mina vänner! Kram Gunnie


Ha det bra så hörs vi snart igen!
//Gunnie

2 kommentarer:

  1. Hej Gunnie!
    Tack så jättemycket för en trevlig dag hos Anneli...Glöm nu ej....bara en låda per dag!!!
    Det ska verkligen bli spännande att öppna de söta paketen Caroline gjorde... tur det så jag ej tar en smygtitt!
    Ha en trevlig vecka!
    Varma Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kalendrar ni har gjort!!

    SvaraRadera