söndag 22 mars 2009

Utmaning

Hej!Jag har blivit utmanad av Caroline En annorlunda och inte så scraprelaterad utmaning men den fick mig att tänka till lite vilket var roligt.Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!
1. Vad heter du?: Gunnie
2. Ett ord på fyra bokstäver: Guld
3. Flicknamn: Gunilla
4. Pojknamn: Gustav
5. Yrke: Gravör
6. Färg: Gul
7. Klädesplagg: Galonbyxor
8. Mat: Gulasch
9. Sak i badrummet: Gummiband
10. Plats/stad: Gränna
11. En orsak att vara sen: Glömt ställa klockan
12. Något man skriker: Gud så skönt
13. Film: Goldfingers
14. Något man dricker: Gul läsk
15. Band: Göingeflickorna
16. Djur: Giraff
17. Gatunamn: Grönvägen
18. Bil: Granada
19. Sång: Gubbe noa
Tack för den roliga utmaningen Caroline !!Jag skickar den vidare till:

2 kommentarer:

  1. Gul läsk Gunnie??? Nu kommer nästa del i utmaningen du måste göra allt som du har skrivit om... Nä jag bara skämtar!! Kul att du hängde på! Vi hörs!

    SvaraRadera
  2. Tyvärr gillar jag inte gul läsk.....
    Hej!!!!!!!!!!

    SvaraRadera